  • Data: 2007-10-24 21:06:36
    Temat: Re: Jak posłowie VAT poprawili....
    Od: "Efreet" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd:

    > On Tue, 23 Oct 2007, t...@o...pl wrote:

    >  Bardzo mnie ciekawi co zrobi nowy rząd, bo z komentarzy wynika iż
    > "wszyscy" ich podejrzewają, że zechcą "zabrać się do pracy".

    Dlatego maja przej..ane, bo kazdy bedzie od nich oczekiwal.
    I mowiles o uproszczeniu prawa..ha..wezmy np. jedna stawke VAT.
    To trzeba wprowadzac powolutku - wyobrazasz sobie, ilu kontrolerow
    i pan w US straciloby prace ?? To implikacja bezposrdenia, a idac dalej -
    drukarnie drukujace formularze...eh..zalamanie gospodarki ;)

    >  Mówiąc po polsku, że nie mają przygotowanych posunięć w stylu listy
    > przepisów do skreślenia.
    >  PiS przynajmniej "publicznie zbierał informacje z uwagami", ciekawe
    > co dalej :)

    OK. Znasz sie na tym. Dlaczego nie pojdziesz do posla z okregu i mu nie
    przedstawisz czarno na bialym w czym problem ?? A najlepiej potem, jesli nie
    poruszy sprawy na forum, publicznie go obsmaruj za to i rozlicz. W koncu za
    nasza kasa (zwlaszcza za te, o ktorej jest ta grupa ;) pracuja !!

    A mi sie marzy powolanie Stowarzyszenia "Inicjatywa Obywatelska", gdzie osoby
    majace co nieco oleju w glowie proponowalyby konkretne rozwiazania konkretnych
    problemow (ja w miescie zglaszam pomysly racjonalizatorskie chocby usprawnienia
    komunikacje ;) i az mnie krew zalewa, ze mozna byc takimi kretynami, zeby
    pewnych rzeczy nie zauwazac... dosc powiedziec, ze polozyli nowiutka droge bez
    pasa skretu w prawo...i sie krzyzowka w centrum korkowala..ehh... po 2 latach
    dolozyli..ze 2 tyg temu ;)

    pozdrowka,
    Efreet