eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak rozliczac toner... › Re: Jak rozliczac toner...
  • Data: 2003-06-24 08:10:46
    Temat: Re: Jak rozliczac toner...
    Od: "Andrzej Grzesik" <A...@z...jaworzno.com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "WielkoDuch" <w...@u...net> napisał w wiadomości
    news:bd7vgn$hut$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > > A jako materiał?
    > > Ktos tu zapomina że pełna nazwa tej kolumny to "materiały i towary
    > > handlowe".
    > > Na usługę ksero składa się koszt tonera, papieru, energii eletrycznej,
    > > robocizy i zużycia sprzętu. Wszystko z tego co mozna fizycznie
    > > zmagazynowac jest więc materiałem "do produkcji".
    > > Materiały służące bezpśrednio produkcji lub sprzedaży usług w pełnej
    > > księgowości ewidencjonuje się na kontach magazynowych.
    > > Kolumna "materiały i towary handlowe" jest odpowiednikiem magazynu dla
    > KPiR.
    > > Dla punktu ksero toner nie jest po prostu materiałem biurowym - to
    > > materiał do produkcji.
    > >
    >
    > i zapewne będzie musiała 31.12 zajrzeć i zmierzyć ile tego tonera zostało
    w
    > takim razie.
    > No i ująć w remanencie, tak jak i papier (przeliczyć kartki) :)))
    > Super

    powaznie??


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1