    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak rozliczyc delegacej cd
    Date: Mon, 27 Apr 2009 18:34:47 +0200

    Fantom wrote:
    > Witam
    > JAk mam rozliczyc "delegacje" dla jednego z klientow ? Ale jak mam to
    > policzyc ? A jak mam to "przeksiegowac" po
    > kosztach na fakturze ? MAm tez wystawic z 7 % ??

    A Ty handlujesz delegacjami czy noclegami w hotelu?
    Zastanów się co Ty sprzedajesz swojemu klientowi.
    Jak nie umiesz policzyć ile Cię kosztuje ta usługa, to
    myślisz, że Ci ktoś kalkulację zrobi?
    Ja zazwyczaj wszystkie koszty poniesione brutto na wyjeździe mnożyłem
    razy dwa i do tego VAT. Jak Ci takie rozwiązanie pasuje, to sobie
    przyjmij takie wyliczenie. Nie wiem czy klient wytrzyma :-)
    Aha, i 2,00 PLN za kilometr miniumum.