  • 1. Data: 2002-02-08 17:13:33
    Temat: Jak rozliczyc zasilek dla bezrobotnych?
    Od: a...@p...onet.pl (Anika)

    Hej:))

    Moze ktos mi pomoze i powie jak mam rozliczyc zasilek dla bezrobotnych?
    Wykazac w "innych zrodlach" jezeli chodzi o dochody, czy jeszcze inaczej?
    Dochod z tego tytulu wyniosl 2.791,20, pobrana zaliczka 56,20
    Jak mam to wykazac w zeznaniu? czy w PIT 37?

    Pozdrawiam
    Anika

    --

    Okresl Swoje potrzeby - my znajdziemy oferte za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 2. Data: 2002-02-09 14:35:16
    Temat: Odp: Jak rozliczyc zasilek dla bezrobotnych?
    Od: "EP" <0...@p...onet.pl>

    Na druku PIT-37 jako "inne..."

    --------
    Użytkownik Anika <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:002f01c1b0c4$14e030c0$bde062d9@Ela...

  • 3. Data: 2002-02-09 16:35:08
    Temat: Re: Jak rozliczyc zasilek dla bezrobotnych?
    Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl>

    Witam
    na druku PIT - 37, w innych zrodlach,
    jezeli osiagala Pani dochody tylko z zasilku dla
    bezrobotnych to podstawa opodatkowania
    =(2791zł. * 19%) - 493,32= 36,97zł. od tego odejmie
    Pani skladki na ubezpieczenie zdrowotne maksymalnie 36,97 zł., podatek
    nalezny = 0, do zwrotu najprawdopodobniej 56,20zł.
    Pozdrawiam