    From: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak to jest z tym Zusem? 2 pytania?
    Date: Fri, 10 Sep 2004 11:46:07 +0100

    Użytkownik "Grzes" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:chrpra$e73$1@news.lublin.pl...
    > witam
    >
    > Pierwszy raz na grupie z 2 pytaniami.
    > Bardzo proszę o pomoc wskazówki.
    >
    > Aktulanie pracuję będąc zatrudniony na stałe - przeds - płaci za mnie
    > świadczenia.
    > Chce z bliską osobą założyc dział gosp i dowiedziałem sie ( nie wiem czy
    > prawda)
    > że jeśli zarejstruje działalność na siebie - uniknę płacanie całego ZUS-u
    > zapłącę
    > tylko cześć.
    > Chciałbym się dowiedzieć czy to jest prawdą i jaki zus wtedy sie
    > odprowadza - jaki i w jakiej wysokości?

> [...]

    Odpowiem szczerze - jezeli ta druga osoba ma podobna wiedze o podatkach
    (szeroko pojetych)..
    ...to proponuje wysuplac te kilka zlotych i poszukac ksiegowej/ego lub
    biura, ktore poprowadzi Wam ksiegi, a Wy bedziecie spokojnie spac...

    Przy okazji - mimo, ze nie moga - opowiedza na powyzsze pytania i mase
    innych, ktore zaraz sie pojawia...

    Pozdrawiam i powodzenia
    LG