    From: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak to jest z tym Zusem? 2 pytania?
    Date: Fri, 10 Sep 2004 13:07:25 +0100

    Użytkownik "Grzes" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:chs1cm$ktu$1@news.lublin.pl...

    > Użytkownik "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem dlaczego z taką złośliwością odpowiadasz.
    Zlosliwoscia? Poniekad ciesz sie, ze to ja odpowiadam:-)

    > Nic nie dodałeś/powiedziałeś wartościowego więc nie wiem
    > dlaczego zaśmiecasz grupę.
    Hmmm wyslalem Cie do ksiegowego - mysle, ze jakas tam wartosc to ma.
    A zrobilem to, poniewaz:
    1. o ile pierwsze pytanie jest raczej proste, i owszem, jezeli masz etat to
    do zaplaty w przypadku prowadzenia dzialanosci masz tylko zdrowotne - na
    dzis najnizsze to: 148,46 PLN.
    (odpowiedz na to pytanie mozna znalezc w googlach w 10 sekund - bylo nawet
    na tej grupie kilka razy w ostatnich miesiacach - i tak, teraz bylem lekko
    uszczypliwy poniewaz, wystarczy poczytac historie).
    2. drugie pytanie to temat na conajmniej felieton jezeli nie powiesc...

    > Po to jest grupa, żeby się spytać - może ktoś doradzi coś - a jak się
    > nie wie to po co się odywać.
    > Porada w stylu księgowy/biuro to nie podpowiedź.
    Ta dyskusja tez juz byla:-)

    > Chce wiedzieć czy napisałem wieruntą bzdurę - i wtedy nie idę do doradcy
    bo
    > po cholerę mam się wygłupić i jeszce za to ZAPŁACIĆ,
    No widzisz, przy takim podejsciu to serdecznie wspolczuje.
    Otoz kiedy czegos nie wiem, to wlasnie zadaje pytanie komus, kto sie zna i
    jezeli trzeba, to za to place. I nie uwazam, ze sie wyglupiam, tylko
    zabezpieczam przed konsekwencjami niewiedzy. Oczywiscie jezeli doradca uzna
    moje pytanie za glupie, to grzecznie mu dziekuje i szukam innego...

    > czy może tak można zrobić i wtedy będę miał podstawy do PORADY.
    Rozumiem, ze jezeli uzyskasz odpowiedz twierdzaca na grupie, to i tak
    wybierasz sie do doradcy... Rozsadnie... Reszta bez komentarza, poniewaz
    przy kolejnym pytaniu, nawet jezeli tutaj poprawisz sobie wizerunek i tak
    wyjdzie... co ma wyjsc.

    > I co Ci się nie podobało w moim pytaniu?
    A czy ja napisalem, ze mi sie nie podoba?
    Napisalem, co mysle o Twoich klopotach i moja wersje na rozwiazanie tej
    kwestii. Widac mamy mocno rozbiezny poglad w tej kwestii.

    Lukasz