  • 1. Data: 2004-07-14 20:39:39
    Temat: Jak udokumentowac zakup sprzetu bez faktury
    Od: "Mick" <m...@o...pl>

    Witam.Mam taki problem: czasem kupuje (bez rachunku) na gieldzie
    komputerowej uzywany sprzet komputerowy a pozniej chcialbym go sprzedac moim
    klientom i wystawic na to f-re VAT. Tylko nie moge tego zrobic bo nie mam
    przeciez f-ry zakupu tego sprzetu? Jak to rozwiazac ? Bede wdzieczny za
    wszelkie sugestie.

  • 2. Data: 2004-07-15 08:24:41
    Temat: Re: Jak udokumentowac zakup sprzetu bez faktury
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Mick pisze:

> [...]
    > mam przeciez f-ry zakupu tego sprzetu? Jak to rozwiazac ? Bede wdzieczny

    No...jesli kupjesz "jako przedsiebiorca" bez faktury....

    a jesli sobie kupujesz a po pewnym czasie "przekazujesz na potrzeby GD"
    to mozesz pozniej sprzedac..

    Bogusalw

  • 3. Data: 2004-07-15 08:49:24
    Od: "Mick" <m...@o...pl>

    Uzytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisal w wiadomosci

    > No...jesli kupjesz "jako przedsiebiorca" bez faktury....
    >
    > a jesli sobie kupujesz a po pewnym czasie "przekazujesz na potrzeby GD"
    > to mozesz pozniej sprzedac..
    >
    > Bogusalw

    Mozesz napisac jak to konkretnie zrobic ?