    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak udowodnić ZUSowi..
    Date: Wed, 12 Sep 2007 07:22:25 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 11 Sep 2007 13:42:09 +0200, Art napisał(a):

    > Jak udowodnić ZUSowi że w nie prowadziło się działalności gosp. w określonym
    > czasie (po zarejestrowaniu)?

    To zależy czy po zarejestrowaniu w EDG *zamiaru* podjęcia działalności z
    określoną datą zgłosiłeś faktyczne jej *rozpoczęcie* w urzędzie skarbowym
    albo w ZUS. Jeśli tak, to słabo widzę teraz udowadnianie czegoś
    odwrotnego. Maja przecież twoje własne oświadczenie. Jeśli rozpoczęcia nie
    zgłaszałeś, to właściwie nie widzę co miałbyś udowadniać ZUS-owi. Powinno
    wystarczyć krótkie pisemko o treści: "Zarejetrowałem planowane rozpoczęcie
    DG w dniu xxx. Nigdy jej faktycznie nie rozpocząłem i dlatego nie
    zgłaszałem takiego rozpoczęcia" Koniec, kropka. Jeśli twierdzą cos innego,
    to oni ci muszą udowodnić, że DG prowadziłeś.