    From: Jaco <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak zaksięgowac przychod
    Date: Sat, 27 Nov 2004 14:47:47 +0100

    On Fri, 19 Nov 2004 20:19:10 +0100, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    >...zadaj groups.googlowi hasło "sprzedaż nieewidencjonowana"....
    > Oczywi?cie zastrzegam że NIE WIEM czy przepisy ryczałtowe
    >pozwalaj? rozliczać sprzedaż w oparciu o ewidencję VAT :)
    >ale podejrzewam że (podobnie jak na KPiR) - tak.
    faktycznie, po informacji od urzędnika wystarczy wpisać do ewidencji
    sprzedaży VAT.

    >...no a jak... ??
    ...:)

    z tego co się dowiedziałem nie musze posiadać dowodu sprzedaży na
    którym jest określona stawka VAT, wystarczy dowód wewnętrzny na
    podstawie którego (kwota netto) łatwo obliczyc podatek VAT i wpisać to
    do ewidencji sprzedaży VAT.

    Pozdrawiam.
    jaco