  • 1. Data: 2002-10-13 12:59:59
    Temat: Jak zakwalifikować projekt biurowca?
    Od: "Megan" <m...@m...pl>

    Witam
    Otrzymałam fakturę za projekt biurowca (rozbudowę nowych pomieszczeń
    zamierzamy podj?ć w następnym roku). Jak mam potraktować ów projekt? Czy
    zaliczyć to - już - jako ?rodek trwały w budowie? Czy może s? to zwykłe
    koszty uzyskania przychody (kwota niewielka bo zaledwie ok.
    400,00-500,00zł.?
    Pozdrawiam
    Małgosia B.

  • 2. Data: 2002-10-13 20:11:24
    Temat: Re: Jak zakwalifikować projekt biurowca?
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Megan" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaliczyć to - już - jako ?rodek trwały w budowie? Czy może s? to zwykłe
    > koszty uzyskania przychody (kwota niewielka bo zaledwie ok.

    Witaj,
    Dziwnie tani ten projekt. :-)
    Jeśli poczynione zostały działania w kierunku podjęcia inwestycji - skłaniam
    się ku 1 wariantowi. Wysokość kosztu nie ma tu żadnego związku.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2002-10-13 22:24:56
    Od: "Megan" <m...@m...pl>

> [...]
    skłaniam
    > się ku 1 wariantowi. Wysokość kosztu nie ma tu żadnego związku.

    Hej
    Czy faktura za projekt kilku pomieszczeń biurowych to już podjęcie
    inwestycji? Bo prace związane z rozpoczęciem rozbudowy nastąpią dopiero w
    następnym roku, nawet nie jestem w stanie określić w którym miesiącu (może
    to nawet być koniec 2003 roku).
    Dzięki za wszelką pomoc
    Małgosia B.

  • 4. Data: 2002-10-14 17:48:53
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > następnym roku, nawet nie jestem w stanie określić w którym miesiącu (może

    Witaj,
    niewątpliwie wskazuje na zamiar. Ale - aby wykonać projekt, należało wykonać
    szereg innych czynności.
    Sama faktura nie mówi wszystkiego.
    Wydanie warunków zabudowy, akceptacja projektu przez wszystkich świętych. To
    m.in. elementy których nie można pominąć.

    Pozdrawiam serdecznie.