  • 1. Data: 2003-08-10 18:20:42
    Temat: Jak zweryfikowac otrzymana premie gwarancyjna, Jak walczyc z PKO BP o prawidlowa premie? Czy ktos robil p
    Od: "Thomas" <t...@p...com>

    Witam,

    jwt.
    Otoz posiadalem ksiazaeczke z 1987 r. zawinkluowana na m3. Niedawno, bo z
    pol miesiaca temu postanowilem zlikwidowac ksiazeczke moja, mojej zony i
    tesciowej na sprawe mieszkania spoldzileczzego nieadno zakupionego. Otoz
    bank PKO BP w Ciechanowie (moze z dala od miasta to mysla ze moge oszukac
    kogos :((. Otoz jedna z ksiazaeczek zostala rozilczona prawidlowo ok 7 tys,
    a druga tylko 1,5 tys. obie z tego samego roku :(. WIec nie wiem - nie
    otrzyamelem jeszcze potwierdzenia, ale jak mnie poinformowano w PKO BP w
    Wawie, to idzie ta sumka razem - likwidacja ksiazeczki, premia, odsetki
    itp. - wiec dlacz na przelewie mam tylko likwidacja ksiazeczki? Moze wiecie,
    czy idzie to wszystko razem? Aha, i chcialbym zrobic weryfikacje tego
    naliczenia, bo w sumie wychodzi mi na niecaly metr mieszkanka. JAk to
    rozwiazac? Pomozcie, prosze... :( nie mam sil do naszych bankow, afery sa
    wszedzie nawet na szaraczkach :(
    Pozdrawiam all,
    i nie zycze takich przypadkow nikomu :(
    thomas

  • 2. Data: 2003-08-10 18:33:41
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    Thomas from <t...@p...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > jwt.
    > Otoz posiadalem ksiazaeczke z 1987 r.

    NTG.
    pl.biznes.banki

  • 3. Data: 2003-08-10 18:47:15
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > pl.biznes.banki

    + google, bo wydaje mi się, że kiedyś dawno dawno
    temu natknąłem się tam chyba na jakies bliższe informacje.
    Ogólnie pamiętam, że sprawa nie była taka prosta.

    Pix

  • 4. Data: 2003-08-11 00:01:15
    Od: "koSio" <k...@i...pl>

    Witka !!
    do poczytania w temacie premii gwarancyjnej
    1) http://www.umirm.gov.pl/Akty/ustawy/ust301195.htm
    2) http://www.umirm.gov.pl/Urzad/fm/wyplaty.htm

    Pozdroofk@

  • 5. Data: 2003-08-11 11:40:01
    Od: "lubella" <l,u,b,e,l,l,a@p,o,c,z,t,a.f,m,>

    Użytkownik "koSio" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witka !!
    > do poczytania w temacie premii gwarancyjnej
    > 1) http://www.umirm.gov.pl/Akty/ustawy/ust301195.htm
    > 2) http://www.umirm.gov.pl/Urzad/fm/wyplaty.htm

    Witam,

    Mnie na ten przykład dotknęła zmiana terminu realizacji takiej premi co
    zostało zmienione w 2001 roku (90 dni od podpisania aktu). Premia przepadła,
    bo o tym nie wiedziałam (jak mi powiedziano "nie znajomość prawa...").
    Szukam informacji, czy z tym ktoś próbował się zmagać bo ponad 20 lat
    oszczędzania na takiej książeczce wobec 90 dni wypłaty premi to lekka
    dysproporcja (do 2001 roku można było taką premię odebrać w dowolnym
    terminie po podpisaniu aktu, nasze państwo jednak zadbało aby nie każdy mógł
    z tego skorzystać).

    Pozdrawiam,
    L.

  • 6. Data: 2003-08-11 12:30:24
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > taką premię odebrać w dowolnym terminie po podpisaniu aktu, nasze
    > państwo jednak zadbało aby nie każdy mógł z tego skorzystać).

    Państwo kombinuje jak może.

    Ja bym szukał możliwości skasowania premii przy innej inwestycji
    (cesja na ciotecznego wujka brata żony...)

  • 7. Data: 2003-08-12 05:50:13
    Od: "lubella" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:87oeyw2x7j.fsf@cauchy.softax.local...

    > Państwo kombinuje jak może.
    >
    > Ja bym szukał możliwości skasowania premii przy innej inwestycji
    > (cesja na ciotecznego wujka brata żony...)

    Tak.... tylko w moim przypadku rodzina się już skończyła jeśli chodzi o tego
    typu rozwiązanie.

    Mnie interesuje to, czy ktokolwiek próbował gdzieś zaskarżyć tę zmianę i z
    jakim skutkiem.

    Pozdr.
    L.