  • 1. Data: 2003-08-10 18:08:24
    Temat: Rozpoczęcie DG
    Od: "Arek" <...@...c>

    Witam !

    Zamierzam rozpocząć działalność gospodarczą, głównie w zakresie
    projektowania stron www i hostingu oraz innych usług informatycznych. W
    związku z tym prosiłbym o polecenie książek które pomogłyby mi w
    zagadnieniach prawnych i podatkowych ewentualnie adresów serwisów
    zajmujących się tymi sprawami. Dodam że nie mam doświadczenia w prowadzeniu
    własnej DG więc chodzi mi raczej o pozycje które wyjaśniają wszystko od
    podstaw.
    Mam jeszcze o małe pytanie, czy przy tego typu działalności konieczne jest
    opodatkowanie w postaci KPiR czy można też ryczałtem (bo karta podatkowa
    chyba w ogóle nie wchodzi w rachubę)

    Arek

  • 2. Data: 2003-08-11 19:35:20
    Temat: Re: Rozpoczęcie DG
    Od: "a4" <a...@o...pl>

    > Zamierzam rozpocząć działalność gospodarczą, głównie w zakresie
    > projektowania stron www i hostingu oraz innych usług informatycznych.

    Witam w klubie, ja zdecydowałem się na ryczałt i nie bycie vatowcem.
    znacznie upraszcza to papierkową robote na poczatku. :)

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 3. Data: 2003-08-14 21:55:44
    Od: "Arek" <...@...c>

    Użytkownik "a4" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Witam w klubie, ja zdecydowałem się na ryczałt i nie bycie vatowcem.
    > znacznie upraszcza to papierkową robote na poczatku. :)
    >
    > pozdrawiam
    > Krzysiek

    To znaczy że w tego typu działalności (głównie chodzi mi o hosting i
    pojektowanie stron) można się rozliczać w formie ryczałtu, ja jakoś nie
    znalazłem tego w tabeli, być może źle szukałem, jaki będzie do tego symbol
    PKWiU ?

    Z góry
    dzięki za odpowiedź , pozdrawiam Arek