  • 1. Data: 2008-08-04 09:40:46
    Temat: Jaki Podatek
    Od: "zenba" <z...@o...pl>

    Witam!
    Mam amiar załozyc sklepik internetowy.
    -Jaki będe płacił podatek?
    -Czy mam obowiązek posiadania kasy fiskalnej
    pozdr.zenba

  • 2. Data: 2008-08-04 10:48:15
    Temat: Re: Jaki Podatek
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zenba" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Mam amiar załozyc sklepik internetowy.
    > -Jaki będe płacił podatek?

    Podoba mi się to pytanie.
    Zwłaszcza liczba pojedyncza która w nim występuje.
    Od razu widać że chłopina z innej bajki.

    Dobra rada - zanim zaczniesz, popraktykuj u kogoś kto firmę prowadzi,
    przeczytaj archiwum tej grupy - a później wróć i pytaj.

  • 3. Data: 2008-08-04 11:42:43
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisal:
> [...]
    > Dobra rada - zanim zaczniesz, popraktykuj u kogoś kto firmę prowadzi,
    > przeczytaj archiwum tej grupy - a później wróć i pytaj.

    Ech, swoboda gospodarowania w Polsce schodzi na psy :(
    Jak zaczynalem w roku 1991 to bylo tak prosto...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2008-08-04 12:13:53
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisal:
    > A dokładniej to nie zdawałeś sobie sprawy, że wcale tak prosto
    > nie jest (ja też zaczynałem w tym okresie).

    Prosto bylo: dochodowy z wyrownawczym, obrotowy i czesc.
    ZUS-u nie mialem (etat w tle) a o haraczu zdrowotnym nikt nie slyszal.

    > A niedługo później dostaliśmy w łeb vatem - i dopiero wtedy się oczy
    > otworzyły.

    Ja sie schowalem ponizej limitu z czysta usluga dla ludnosci :)
    i VAT mi latal. Materialy kto inny ksiegowal.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2008-08-04 12:22:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

  • 6. Data: 2008-08-04 12:37:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > ZUS-u nie mialem (etat w tle) a o haraczu zdrowotnym nikt nie slyszal.

    > Ja sie schowalem ponizej limitu z czysta usluga dla ludnosci :)

    No ja generalnie też tak jak Ty, ale to ze strachu bardziej - kilka lat
    później trzeba jednak było się przełamać.

  • 7. Data: 2008-08-04 13:17:34
    Od: "zenba" <z...@o...pl>

    Trochę poczytałem,więc jaki formę wybrac,nadmieniam ze jestem emerytem.pozdr
    zenba