    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jaki adres na fakturach
    Date: Sun, 06 Jan 2013 18:46:26 +0100

    W dniu 06.01.2013 17:12, jureq pisze:

    > A tak z ciekawości: po co chciałeś to przepisywać? Dla przypomnienia:
    > jeśli nie zmienili coś od 01.2013, to faktura na usługi telekomunikacyjne
    > nie zawierająca NIP jest poprawną fakturą także dla "firmy"

    Hm... A mnie znów kto inny straszył, że nawet jak będzie NIP, to i tak
    nie mogę tego zaksięgować do firmy, bo umowa będzie nie na firmę a na
    mnie osobiście i wtedy US mi to wywali z KUP, jak nie będzie rozliczone
    na zasadzie bilingu. Coś jak z autem na firmę księgowanym od razu i
    prywatnym na podstawie ewidencji przebiegu. A nie chce mi się bawić w
    analizowanie billingu i opisywanie jaki numer był służbowo i jak to
    uzasadnić.

    Prywatnie dzwonię w zasadzie wcale, no ale US może mieć inne zdanie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek