  • Data: 2003-07-16 07:47:24
    Temat: Re: Jaki bank ma przyzwoite taryfy prowizji i opłat??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Jul 2003, Radosław Popławski wrote:
    [...] "PawełJ" [...]
    >+ A zestawienia kosztów przelewów?

    No, nie ma lekko :(
    Ostatnio wpisuję do KPiR listę id-ów transakcji, nie mam ich
    tak wiele to się mieści. Ew. na wydruku listy transakcji (tego
    "z ekranu") obok dopisuję numery KPiR przy tych operacjach
    które są ujęte.
    Tego czy ktoś kiedyś się nie przyczepi oczywiście nie wiem :(,
    ale zakładam że literalnie taki numer transakcji razem z oznaczeniem
    banku zawiera wszystkie wymagane dla dowodu księgowego dane ! :)
    Jak już zeznawałem - drukuję jednak *wszystkie* transakcje (a przy-
    najmniej wszystkie "księgowe" oraz "PITowe" - czytaj ZUS).

    pozdrowienia, Gotfryd