  • 11. Data: 2003-07-12 17:39:16
    Temat: Re: Jaki bank ma przyzwoite taryfy prowizji i opłat??
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "ChrisS" <c...@r...com> napisał w wiadomości
    news:003401c34897$31bdf4e0$ca01a8c0@biuro.int...
    > w ciągu dnia próba korzystania z
    > serwisu internetowego KB24 to czysty masochizm :-((

    jak znajomemu posiadającemu KB24 pokazałem jak działa
    s@zam biznes (odpowiednik kb24) w BPH PBK S.A.
    to mu szczena opadła.

    Krzysztof Gil, k...@g...pl
    GAMTEC Systemy Informatyczne, www.gamtec.pl

  • 12. Data: 2003-07-12 18:01:24
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > Po otrzymaniu ostatniej tabeli taryf prowizji i opłat z mojego banku
    (PEKAO
    > SA) mam lekki zawrót głowy i gorączkowo myślę, gdzie by tu umieścić swój
    > rachunek firmowy, aby nie płacić takiego haraczu.
    > Może grupowicze umożliwią mi przegląd tego segmentu rynku prezentując
    > "swoje" banki? Przy okazji wszyscy będą mogli skorzystać z tego swoistego
    > forum i przekonać się gdzie lokuje się ich bank na tle innych.

    Czy sprawdziłaś na poczcie .... czyli Bank Pocztowy ?????????????
    Tam chyba niewiele jest opłat a ZUS i US możesz realizować.

    pozdrawiam
    fart

    kurdelebele :)))

  • 13. Data: 2003-07-13 14:06:43
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 12 Jul 2003 19:39:16 +0200, w
    <beph50$3k3$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>
    napisał(-a):

    > Użytkownik "ChrisS" <c...@r...com> napisał w wiadomości
    >
    > jak znajomemu posiadającemu KB24 pokazałem jak działa
    > s@zam biznes (odpowiednik kb24) w BPH PBK S.A.
    > to mu szczena opadła.

    Powiem tak: sez@m nie nadaje się do codziennej pracy, ale KB24 to już
    katastrofa całkowita :).

  • 14. Data: 2003-07-13 15:04:51
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    Ja polecam Mbank. Opłat za prowadzenie nie ma, za przelewy ZUS i US też nie
    ma. Zwykły przelew 1zł. No i dostęp całodobowy :)
    pawełJ

  • 15. Data: 2003-07-13 16:16:57
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    >Powiem tak: sez@m nie nadaje się do codziennej pracy,
    > ale KB24 to już katastrofa całkowita :).

    a wolno wiedzieć dlaczego się nie nadaje do codziennej pracy?
    prywatnie działam w nim 3 rok (prawie codziennie przelewy
    wchodzące/wychodzące), oraz od pół roku dodatkowo firmowo.
    jestem zadowolony, czyżby coś umknęło mojej uwadze?

  • 16. Data: 2003-07-13 17:20:17
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 13 Jul 2003 18:16:57 +0200, w <bes0mj$ds$1@atlantis.news.tpi.pl>,
> [...]

    > wchodzące/wychodzące), oraz od pół roku dodatkowo firmowo.
    > jestem zadowolony, czyżby coś umknęło mojej uwadze?

    A próbowałeś pracować z innymi bankami?

    Bo ja miałem kiedyś konto w BPH, ale gdy pojawił się ichni nowy sezam
    jakiś czas temu to szybko zwiałem. mBank, Inteligo, e-Integrum... --
    chyba wszystko jest lepsze od tego gniotu BPH... nic gorszego nie znam

    PS. Proponuję przeczytać archiwum grupy pl.*.banki :).

  • 17. Data: 2003-07-13 18:12:24
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    >A próbowałeś pracować z innymi bankami?

    tak, mam prywatny ror także w mbanku
    i moim zdaniem s@zam na głowe bije (dużo wygodniejszy) system mbanku.

    >Bo ja miałem kiedyś konto w BPH, ale gdy pojawił się ichni nowy sezam
    >jakiś czas temu to szybko zwiałem. mBank, Inteligo, e-Integrum... --
    >chyba wszystko jest lepsze od tego gniotu BPH... nic gorszego nie znam

    hm, ja dla odmiany, nic lepszego nie znam,
    znaczy się subiektywne odczucia są ważne,
    na szczęście mamy prawo wyboru, monopolisty na rynku brak.

    > PS. Proponuję przeczytać archiwum grupy pl.*.banki :).

    zbyt leniwy jestem :)

  • 18. Data: 2003-07-13 21:55:57
    Od: "robro" <r...@g...pl>

    Nie rozumiem. Mam Kredyt Bank Home Banking i nigdy nie miałem problemów z
    połączeniem czy przelewami.

    Robro

  • 19. Data: 2003-07-14 07:10:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 13 Jul 2003, robro wrote:

    >+ Nie rozumiem. Mam Kredyt Bank Home Banking i nigdy nie miałem problemów
    >+ z połączeniem czy przelewami.

    Może mieć związek z tym, którędy łączysz się do Internetu.
    Z komentarzy na p.b.b. pamiętam że wygląda na to iż to dostawca
    internetowy rzeczonego banku ma niewydolne łącza do reszty
    polskich providerów.
    Dlatego niektórym "może chodzić" a reszcie...średnio :]
    Jak się łączysz i z jakiej okolicy ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 20. Data: 2003-07-14 07:23:52
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > Może mieć związek z tym, którędy łączysz się do Internetu.
    > Z komentarzy na p.b.b. pamiętam że wygląda na to iż to dostawca
    > internetowy rzeczonego banku ma niewydolne łącza do reszty
    > polskich providerów.

    dokładnie, ja na swoim łączu "ledwo widzę", że cokolwiek się ładuje,
    żeby z systemu korzystać - poprostu się nie da.
    a przelew zdefiniowany (szablon) w takim s@zamie zrobie w 5-6 sekund
    (łącznie z zalogowaniem się, wyborem przelewu, zmianą np. kwoty i tytułu
    przelewu).