  • 1. Data: 2003-07-11 10:38:34
    Temat: umowa zlecenie
    Od: "Jacek" <s...@p...com>

    Proszę o informację czy można zawrzeć umowę zlecenie na czas nieokreślony .
    Jacek

  • 2. Data: 2003-07-11 21:45:38
    Temat: Re: umowa zlecenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 11 Jul 2003, Jacek wrote:

    >+ Proszę o informację czy można zawrzeć umowę zlecenie na czas nieokreślony .

    IMHO: NTG, kwestia prawna nie związana z podatkami :)

    Zajrzawszy do KC nie znalazłem przeszkód....
    Z ciekawszych punktów:
    ++++++
    Art. 746. § 1. Dający zlecenie może je wypowiedzieć w każdym czasie.
    [z zastrzeżeniami]
    § 2. Przyjmujący zlecenie może je wypowiedzieć w każdym czasie.
    [z zastrzeżeniami]
    § 3. Nie można zrzec się z góry uprawnienia do wypowiedzenia zlecenia
    z ważnych powodów.
    -----

    Jak widać są to "zabezpieczenia" typowe przy umowach nie ograniczonych
    czasowo od góry :) co przemawia za tezą że zlecenie może nie być
    ograniczone czasowo (tj. bezterminowe).

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-07-12 07:27:36
    Od: "Jacek" <s...@p...com>