  • 41. Data: 2003-07-17 11:08:42
    Temat: Re: Jaki bank ma przyzwoite taryfy prowizji i opłat??
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 16 Jul 2003 20:50:23 +0200, w <bf46ln$44r$1@atlantis.news.tpi.pl>, "PawełJ"

    > A według ciebie, to jaki musi być mocny dowód księgowy?

    Przynajmniej dane obu stron transakcji, a taki "zrzut" z mbanku nie zawiera nawet
    danych mBanku.
    Niestety, w przypadku mBanku trzeba zamawiać wyciągi papierowe, aby może było
    zaksięgować operacje
    zbiorczo (zamiast drukowania dowodu dla każdej z nich na osobnej kartce).

  • 42. Data: 2003-07-17 15:25:04
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

[...]
    Ale ja tego nie taktuje jak wyciąg bankowy. Ja to traktuje jak polecenie
    księgowania, na którym zaznaczam co i jak ma być zaksięgowane.
    Skąd twoje twierdzenie, że trzeba zamawiać papierowe?
    PawełJ

  • 43. Data: 2003-07-18 06:38:19
    Od: "KWOL" <k...@p...onet.pl>

    czesc.

    ja z kolei polecę mBank. oplata za prowadzenie konta 0zł,
    przelewy do zus/us 0zł, jedyny koszt to pozostałe przelewy 1zł.
    pod warunkiem, że zlecenie przelewu jest dokonane przez internet.
    jeżeli przez telefon (przez operatora) to coś tam kosztuje więcej.
    wiecej informcji www.mbank.com.pl

    pozdrawiam,

    krzysiek