    From: "bim-bom" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jaki rycza3t na produkcje oprogramowania?
    Date: Sun, 1 Apr 2007 22:03:22 +0200

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:op.tp4c4ld6ipkhj4@unk...

    > ZA dobrze byś miał :) Jeśli nic się nie zmieniło to 17%

    Też tak mi się dawniej wydawało. Ale zobacz:
    http://bap-psp.lex.pl/serwis/podatki/akty/98.144.930
    .htm
    W 12.1, jeśli chodzi o 17% z dziedziny spraw komputerowych jest tylko:
    a) reprodukcji komputerowych nośników informacji (PKWiU 22.33.10),
    h) doradztwa w zakresie sprzętu komputerowego (PKWiU 72.1), w zakresie
    oprogramowania (PKWiU 72.2), przetwarzania danych (PKWiU 72.3)

    72.21 i 72.22 nie zawierają się w powyższych. Czy gdzieś indziej oprócz 12.1
    są kategorie działalności przydzielane do tych grup, czy jak?