  • 1. Data: 2007-04-01 18:39:44
    Temat: Jaki ryczałt na produkcję oprogramowania?
    Od: "bim-bom" <j...@g...pl>

    Będę robił głównie to:
    72.21.Z Działalność edycyjna w zakresie oprogramowania
    72.22.Z Działalność w zakresie oprogramowania, pozostała

    (Pisanie oprogramowania)

    Łapię się na 8.5%?
    " b) przychodów z działalności usługowej, w tym przychodów z działalności
    gastronomicznej w zakresie sprzedaży napojów o zawartości alkoholu powyżej
    1,5 %, z zastrzeżeniem pkt 1, 2, 4 i 5 oraz załącznika nr 2 do ustawy "

    Czy na 5,5%?

    "a) przychodów z działalności wytwórczej, robót budowlanych lub w zakresie
    przewozów ładunków taborem samochodowym o ładowności powyżej 2 ton, "

  • 2. Data: 2007-04-01 19:15:47
    Temat: Re: Jaki rycza?t na produkcj? oprogramowania?
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 01-04-2007 o 20:39:44 bim-bom <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > (Pisanie oprogramowania)
    >
    > ?api? si? na 8.5%?
    > " b) przychodów z dzia?alno?ci us?ugowej, w tym przychodów z dzia?alno?ci
    > gastronomicznej w zakresie sprzeda?y napojów o zawarto?ci alkoholu
    > powy?ej
    > 1,5 %, z zastrze?eniem pkt 1, 2, 4 i 5 oraz za??cznika nr 2 do ustawy "
    >
    > Czy na 5,5%?
    >
    > "a) przychodów z dzia?alno?ci wytwórczej, robót budowlanych lub w
    > zakresie
    > przewozów ?adunków taborem samochodowym o ?adowno?ci powy?ej 2 ton, "

    ZA dobrze byś miał :) Jeśli nic się nie zmieniło to 17%

  • 3. Data: 2007-04-01 20:03:22
    Temat: Re: Jaki rycza3t na produkcje oprogramowania?
    Od: "bim-bom" <j...@g...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:op.tp4c4ld6ipkhj4@unk...

    > ZA dobrze byś miał :) Jeśli nic się nie zmieniło to 17%

    Też tak mi się dawniej wydawało. Ale zobacz:
    http://bap-psp.lex.pl/serwis/podatki/akty/98.144.930
    .htm
    W 12.1, jeśli chodzi o 17% z dziedziny spraw komputerowych jest tylko:
    a) reprodukcji komputerowych nośników informacji (PKWiU 22.33.10),
    h) doradztwa w zakresie sprzętu komputerowego (PKWiU 72.1), w zakresie
    oprogramowania (PKWiU 72.2), przetwarzania danych (PKWiU 72.3)

    72.21 i 72.22 nie zawierają się w powyższych. Czy gdzieś indziej oprócz 12.1
    są kategorie działalności przydzielane do tych grup, czy jak?

  • 4. Data: 2007-04-01 20:16:07
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 01-04-2007 o 22:03:22 bim-bom <j...@g...pl> napisał(a):

    > Te? tak mi si? dawniej wydawa?o. Ale zobacz:
    > http://bap-psp.lex.pl/serwis/podatki/akty/98.144.930
    .htm
    > W 12.1, je?li chodzi o 17% z dziedziny spraw komputerowych jest tylko:
    > a) reprodukcji komputerowych no?ników informacji (PKWiU 22.33.10),
    > h) doradztwa w zakresie sprz?tu komputerowego (PKWiU 72.1), w zakresie
    > oprogramowania (PKWiU 72.2), przetwarzania danych (PKWiU 72.3)
    >
    > 72.21 i 72.22 nie zawieraj? si? w powy?szych. Czy gdzie? indziej oprócz
    > 12.1
    > s? kategorie dzia?alno?ci przydzielane do tych grup, czy jak?

    Jeśli 72.21 i 72.22 nie należą do 72.2 to co należy :) ?

  • 5. Data: 2007-04-01 20:50:34
    Od: "bim-bom" <j...@g...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:op.tp4fw5mzipkhj4@unk...

    .htm

    > Jeśli 72.21 i 72.22 nie należą do 72.2 to co należy :) ?

    No rzeczywiście... Nie spodziewałem się, że poddział może nie być odzzielony
    kropką od działu nadrzędnego ( a do tego nazwy zosatły dziwnie wybrane).
    No trudno, chyba jednak wezmę KPiR :P

  • 6. Data: 2007-04-01 20:59:18

    Dnia 01-04-2007 o 22:50:34 bim-bom <j...@g...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik <t...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > No rzeczywi?cie... Nie spodziewa?em si?, ?e poddzia? mo?e nie byae
    > odzzielony
    > kropk? od dzia?u nadrz?dnego ( a do tego nazwy zosat?y dziwnie wybrane).
    > No trudno, chyba jednak wezm? KPiR :P

    Jak masz wyjście to polecam jakieś UK albo IRL a nie KPiR :)