eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJakie mogą być konsekwencje zaniżenia wartości nieruchomości przy darowiźnie w ramach rodziny? › Re: Jakie mogą być konsekwencje zaniżenia wartości nieruchomości przy darowiźnie w ramach rodziny?
    From: "Dyzmund" <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie mogą być konsekwencje zaniżenia wartości nieruchomości przy
    darowiźnie w ramach rodziny?
    Date: Thu, 27 Sep 2007 15:03:35 +0200

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.2164ed1024618f0989c8e@news.task.gda.pl...

    > Obaj bedziecie odpowiadac, obaj sie podpisujecie pod aktem notarialnym.
    > Obaj tym samym poświadczacie nieprawdę. Tylko, ze i tak nikt was nie
    > bedzie scigał ...

    Nie wiem czy obaj odpowiadają, skoro w akcie not. notariusz umieszcza
    klauzulę, że KUPUJący oświadcza, że cena odpowiada wartości rynkowej.

    Coś w tym jest bo znajoma agentka, któryj zdarza się nabyć nieruchomości w
    miarę okazjonalnie pisze do skarbówki prośby o weryfikację tej ceny.

    Robi to po to,żeby fiskus nie przypomniał sobie o niej przed upływem 5 lat
    (bo chba tyle czasu na to mają) i oprócz kary nie dowalili ustawowych
    odsetek.