  • Data: 2013-09-08 07:47:01
    Temat: Re: "Jaśniepani" urzędzniczka urzędu skarbowego
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > Twój sposób (samo potwierdzenie złożenia) tym bardziej nie daje
    > pewności, że przedstawiany bankowi dokument był złożony US.

    zgadzam sie
    potwierdzenie zlozenia jest dokumentem dla cienie, ze zlozyles co miałeś
    i kiedy. to nie jest dokument potwierdzajacy tresc.

    jak na poczcie wysylasz polecony to dostajesz potwierdzenie "zlozenia" a
    nie tresci listu.

    > Miałem na myśli, że w praktyce poświadcza się na odpisie danym przez
    > petenta.

    no i tego sie tam wlasnie na gorze boją bo to wcale nie musi byc
    identyczna kopia.