  • 1. Data: 2006-04-24 07:48:47
    Temat: Jednoosobowa DG a spółka cywilna
    Od: <g...@n...pl>

    Witam
    mam pytanie:siostra prowadzi jednoosobowa DG /sklep/, obecnie wyjeżdza
    zagranice i w zwiazku z tym aby utrzymac te działalnosć chce utworzyc spółke
    cywilną z kolezanka.Czy istnieje taka możliwość bez likwidacji obecnej DG,
    sporzadzania remanentu, zapłaty vat itp.?

  • 2. Data: 2006-04-25 08:03:49
    Temat: Re: Jednoosobowa DG a spółka cywilna
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Może niech ustanowi pełnomicnika, który poprowadzi działalnośc do czasu jej
    powrotu. Tak by było najprościej
    Jacek

  • 3. Data: 2006-04-25 12:12:31
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powrotu. Tak by było najprościej
    > Jacek
    >
    > Też o tym myslałam.Cos takiego jak "przekształcenie' jednoosobowej DG w
    spółke nie istnieje, tyle sie dowiedziałam w US.Dzięki za podpowiedz.