  • 1. Data: 2005-01-04 08:16:55
    Temat: KARTY PREPAID
    Od: tomitomk<t...@p...onet.pl>

    Witam

    Sprzedaję w sklepie karty Prepaid i przychodzi klient i mówi że kupił u
    mnie kartę prepaid zdrapał kod i mu nie zasiliło.
    Kupił nową ofoliowaną, nieodpakowaną kartę, przychodzi z reklamacją
    ze zdrapanym kodem itd...
    Co ja mam mu powiedzieć?
    Czy jest jakiś artykuł prawny który mówi iż to nie podlega reklamacji?

    Proszę o wskazanie takiego artykułu bądź co mam mówic w takim
    przypadku

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-01-04 08:44:46
    Temat: Re: KARTY PREPAID
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl>

    > Co ja mam mu powiedzieć?
    Prima Aprilis

    A jak nie uwierzy to dzwońcie razem do operatora.
    To oni zawalili bo oni te karty wydają. I na pewno
    przewidują jakąś drogę reklamacyjną.

  • 3. Data: 2005-01-04 12:12:18
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Skieruj kupującego do najbliższego przedstawiciela operatora. Tam złoży
    reklamację i dołączy kartę. Po 2 tygodniach nastąpi doładowanie telefonu.
    AR

  • 4. Data: 2005-01-04 13:19:23
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    tomitomk wrote:

> [...]
    > Czy jest jakiś artykuł prawny który mówi iż to nie podlega reklamacji?
    >
    > Proszę o wskazanie takiego artykułu bądź co mam mówic w takim

    To nie jest takie oczywiste jak sie wydaje.

    Sa "upierdliwcy", ktorzy twierdza, ze Karta taka jest "towarem",
    i ze jest "niezgodna z umowa", bo nie spelnia funkcji jaka
    ma spelniac, wiec pan za toodpowiada.

    Wg mniejest tylko dowodem przedplaty za "usluge telekomunikacyjna"
    i "tego sie trzymam". Do kazdej karty daje paragon z KF z data nabycia,
    i odsylam jam moge najgrzeczniej do tego, kto twierdzi ze nie
    wykona oplaconej uslugi. Kazdego BARDZIEJ upierdliwego
    informuje, ze mmoge JEDYNIE zrobic to samo co ON.
    I wyslac karte do operatora, a zlozenie rekalmacji u mnie jedynie
    przedluzy sprawe.. , ja odpowiem gdy operator uzna,z e to sfalszowana
    karta.., a nie prawidlowo wykorzystana..

    NAJBARDZIEJ upierdliwa osobe wlasnie w ten sposob obsluzylem.
    Po uplywie ustawowego terminu napisalem to, co powiedzial operator...

    Trzeba sie tez zastanowic czy dla dobrego imienia firmy
    nie przepuscic "tej pierwszej" karty...
    i dla "sqwietego spokoju i dobrej "prasy" " nie dac
    NAWET NIESLUSZNIE drugiej karty..

    Pozdtawiam

    Boguslaw

  • 5. Data: 2005-01-04 15:02:05
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "bo" <a...@a...edu.pl> napisał obszernie (.......)
    Re : Szanowni Rozmówcy ! Nie rozdzielajcie włosa na czworo. Jest tak jak
    napisałem wcześniej : karta + paragon i do dowolnego przedstawiciela
    operatora. Tam 2 minuty wypełnienie druku reklamacyjnego i za 2 tygodnie
    otrzymujesz SMS-a o uznaniu reklamacji i doładowaniu konta. Piszę na
    podstawie autopsji (zdarzenie przed miesiącem).
    AR

  • 6. Data: 2005-01-04 17:28:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Jan 2005, tomitomk wrote:
    [...]
    >+ mnie kartę prepaid zdrapał kod i mu nie zasiliło.
    >+ Kupił nową ofoliowaną, nieodpakowaną kartę, przychodzi z reklamacją
    >+ ze zdrapanym kodem itd...
    >+ Co ja mam mu powiedzieć?

    Na początek *sprawdzić numer seryjny*.
    Nie bić. Szczególnie jeśli to zrobiłeś :)
    Nie sprzedaję kart :)
    Zauważyłem jako kupujący że niektórzy sprzedawcy w salonach "firmowych"
    tak właśnie robią: przynajmniej daje to odpowiedź na pytanie "czy
    tę kartę kupił Pan u mnie".

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2005-01-05 07:57:47
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

> [...]
    > Zauważyłem jako kupujący że niektórzy sprzedawcy w salonach "firmowych"
    > tak właśnie robią: przynajmniej daje to odpowiedź na pytanie "czy

    Trochę tych kart kupuję dla dzieci i zawsze sprzedawca na paragonie
    wpisuje mi serial z karty (nie kod spod zdrapki)

  • 8. Data: 2005-01-06 09:12:12
    Od: duszabar <d...@k...chip.pl>

    Dnia 2005-01-04 14:19, Użytkownik bo napisał:

    > Sa "upierdliwcy", ktorzy twierdza, ze Karta taka jest "towarem",
    > i ze jest "niezgodna z umowa", bo nie spelnia funkcji jaka
    > ma spelniac, wiec pan za toodpowiada.

    Karta nie jest towarem a usługą.

    Mariusz

  • 9. Data: 2005-01-06 09:58:18
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    duszabar wrote:

    > Karta nie jest towarem a usługą.
    >

    > Mariusz

    No ja tez tak twierdze, ze SPRZEDAZ karty jest
    sprzedarza uslugi telekomunikacjyjnej...
    Ale sa inni...

    Boguslaw

  • 10. Data: 2005-01-06 16:16:43
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 4 Jan 2005 13:12:18 +0100, "Andrzej R."
    <a...@n...pl> wrote:

    >Skieruj kupującego do najbliższego przedstawiciela operatora. Tam złoży
    >reklamację i dołączy kartę. Po 2 tygodniach nastąpi doładowanie telefonu.
    Ja dostalem po kilku dniach doladowanie :) 1,5 roku temu.

    WAM
    --
    Wygraj weekend w Rewalu!
    Przyjdź na nasze stoisko na targach turystycznych!