  • 1. Data: 2005-01-03 22:43:13
    Temat: Faktura sprzedaży?? Musi być??
    Od: Mariusz<m...@t...pl>

    Kupiłem pewien towar na fakturę VAT, powiedzmy żę sprzedałem ten
    towar osobie prywatnej która nie prosiła o fakturę, powiedziała że jest
    jej zbędna. Jak w takim razie udokumentować sprzedaż??

    A może nie muszę tego dokumentować??

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-01-04 13:25:08
    Temat: Re: Faktura sprzedaży?? Musi być??
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Mariusz wrote:

> [...]
    > towar osobie prywatnej która nie prosiła o fakturę, powiedziała że jest
    > jej zbędna. Jak w takim razie udokumentować sprzedaż??

    Odpowiem pytamiem..

    Wypilem szampana... jak mam to udokumentowac ?

    Boguslaw

    P.S. jakie pytanie taka odpowiedz..

  • 3. Data: 2005-01-06 22:05:15
    Od: Mariusz<m...@t...pl>

    Fajna odp :-)

    Ale tak poważnie bo nie chce mieć scen z US więc??

    Żeby się potem nie dowalili że kupiłem na fakt, faktury sprzedaży nie
    mam i sprzętu tez nie mam, to co ulotnił się?? Jest podobno coś
    takiego jak sprzedaż nieudokumentowana, jak to dziłą i gdzie się to
    wpisuje...

    Podpowiedzcie proszę.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2005-01-06 23:22:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Jan 2005, Mariusz wrote:
    >+ Żeby się potem nie dowalili że kupiłem na fakt, faktury sprzedaży nie
    >+ mam i sprzętu tez nie mam, to co ulotnił się?? Jest podobno coś
    >+ takiego jak sprzedaż nieudokumentowana,

    ...my ci pokażemy sprzedaż NIEUDOKUMENTOWANĄ :>

    Za ukrywanie sprzedaży (czyli nieudokumentowanie :)) idzie się
    *siedzieć* :> (w lżejszych przypadkach zarządza się "wycenę
    wartości sprzedaży przez urząd" :] i stosowny podatek :]).

    To jest sprzedaż BEZRACHUNKOWA !!

    Do KPiR wpisuje się... wg rozporządzenia :) - patrz i czytaj:
    http://podatki.pl/bap1.php/151200.htm

    >+ jak to dziłą i gdzie się to wpisuje...

    A do ewidencji VAT... trzeba mieć taką ewidencję w której jest
    rybryka.... "sprzedaż bezrachunkowa" :)
    Można sobie samemu przecież sporządzić :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)