  • Data: 2022-10-16 18:47:07
    Temat: Re: KAS już zajmuje prywatne konta
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Robert,

    Saturday, October 15, 2022, 10:46:25 PM, you wrote:

    > To jest dowcip, który z realiami nie ma nic wspólnego.

    Nieprawda.

    > Dochód pochodzący z nieudokumentowanego źródła jest opodatkowany w
    > 75% (chyba, bo nie chce mi się sprawdzać)

    Poza nierządem. Państwo nie może czerpać dochodów zakazanych prawem -
    czerpanie dochodów z cudzego nierządu jest karalne. Ponieważ sam
    nierząd nie jest czynem zabronionym - państwo nie może ogłosić
    przepadku.

    Jedynym problemem jest uprawdopodobnienie źródła przychodów. Były już
    takie sprawy.

    --
    Best regards,
    RoMan