    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KOCHANE PAŃSTWO NAPĘDZA KASĘ BANKOM
    Date: Fri, 10 Jul 2009 22:41:34 +0200

    W odpowiedzi na pismo z piątek 10 lipiec 2009 21:46
    (autor Jacek Osiecki
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@t...ceti.pl>):

    > A co innego trzyma ludzi przy kontach firmowych w mBanku? Pożyczki wysoko
    > oprocentowane, lokaty nisko,

    Nie wszyscy chcą pożyczać albo lokować. Typowe konto służy do obrotów.

    > żadnych specjalnych bonusów, upierdliwości
    > wynikające z braku oddziałów,

    Czy ja wiem? Inne banki też mają takie upierdliwości. Chciałem przejść do
    innego banku, ale co z tego, skoro oddziały są otwarte w chorych godzinach,
    gdy ja jestem w pracy. I właśnie jedyny mBank oferuje mi wpłatomat czynny
    do 21. Bo w sumie po nic innego oddział nie jest przydatny.

    > problemy z wpłatą pieniędzy (wpłatomaty?
    > dobry dowcip, widział ktoś działający?)...

    Ano fakt, permanentny stan zepsucia wpłatomatu w zabrskim M1 też mnie już
    wkurwia i chciałem przejść do Aliora. Co z tego, skoro oddział w miejscu
    dostępnym w zasadzie tylko pieszo i to w godzinach mojej pracy. Multibank
    tak samo.

    > Gdyby wprowadzili płatne przelewy do ZUS+US, nie mieliby już żadnej zalety
    > :)

    Zaletą był świetny system, ale go już mocno skopali. Choć nadal ta
    optymistyczna kolorystyka sprawia, że czasami i kilka razy dziennie się
    loguję, żeby popatrzeć choć chwilę.

    No i zaletą jest to, że sporo ludzi takie konto ma i przelewy se idą na
    żywo. A jak się wyniosę do Aliora to będę samotny.

    Nawet se chciałem wypróbować Aliora, ale tam konto osobiste kosztuje 3zł
    miesięcznie i ma limit operacji bezpłatnych i mi się odechciało.

    --
    Tristan