  • Data: 2009-07-20 12:24:52
    Temat: Re: KOCHANE PAŃSTWO NAPĘDZA KASĘ BANKOM
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Jul 2009 12:23:52 +0200, Tristan napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 lipiec 2009 08:51
    > (autor Jacek Osiecki

    > W porównaniu z Inteligo czy Multi to jest ekstremalnie wygodny. Choć psują
    > go niestety. W każdym razie, mnie do mBanku zawsze najbardziej przekonywał
    > właśnie interfejs.

    Widać nie miałeś do czynienia z sez@mem BPH :) Wiele banków mogłoby się od
    nich uczyć na czym polega ergonomia i możliwości systemu...

    > Opera to dla mnie porażka. Niby działa lepiej niż Firefox, ale nie ma
    > adblocka. I cośtam jeszcze nie działało tak, jak bym widział...

    Dla mnie firefox jest porażką, bo jest ciężki i powolny a niemal każdy
    feature który w operze jest czymś naturalnym - dostępny jest po
    zainstalowaniu fefnastu dodatków które się ze sobą gryzą :> A blokowanie
    reklam jak najbardziej jest - używam i nie narzekam...

    > No przecież na kredytowej też masz konto z danym saldem. Tylko, że płacisz
    > prowizję za przywilej korzystania z ich kasy.

    1. Nie płacę żadnej prowizji.
    2. Nie mam konta, tylko darmowy i odpowiednio wysoki "debet" który muszę
    spłacić raz w miesiącu nie ponosząc żadnych kosztów.

    > A nie wiem, nie wynajmuję samochodów. Ale ogólnie ten świat jest dziwny,
    > jeżeli nie można zapłacić debetową.

    W większości wypożyczalni wszystko jest OK - zarezerwujesz, na stronie
    zaakceptują płatność debetówką... jak tylko się pojawisz na miejscu to się
    okazuje że mogą najwyżej przyjąć od Ciebie to samo jeszcze raz - w gotówce :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944