  • Data: 2009-07-21 16:30:46
    Temat: Re: KOCHANE PAŃSTWO NAPĘDZA KASĘ BANKOM
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 15:09:53 +0200, Tristan napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 14:34
    > (autor Jacek Osiecki publikowane na pl.soc.prawo.podatki,

    > No w poniedziałek. No na liście operacji zaplanowanych. Chyba normalka.

    Nie do końca normalka - przelew będzie widoczny z poniedziałkową datą i
    jeśli sobie nie ustawisz historii "do przodu" to go nie zobaczysz :)

    > No od kilku lat jest, aczkolwiek fakt, nie było kiedyś.

    Nie od kilku lat tylko od paru miesięcy. Mówię o wydruku zestawienia, nie
    o pojedynczych wydrukach z potwierdzeniami poszczególnych operacji.

    Gdyby komuś z mBanku się chciało, to by mogli zrobić coś co na pewno by im
    przysporzyło zwolenników: możliwość weryfikacji przelewów przez osoby
    trzecie. Czyli: robię przelew, klikam w przycisk "link do weryfikacji"
    i otrzymuję link, który mogę przesłać odbiorcy przelewu by sobie zobaczył
    dokładnie to samo co ja po kliknięciu w przeelew wykonany. Ale cóż, takie
    fanaberie pewnie zawsze pozostaną niespełnione - a póki co, łaskawie
    wystawią potwierdzenie przelewu za jedyne 15zł :(

    > Ja też. Ale akurat Konq rządzi. :D

    U mnie nie rządzi - taki sobie jest, do opery się funkcjonalnością nie umywa :P

    > Widać jesteśmy z innych światów. 3kzł to ja zarabiam, a nie wydaję, bo nagle
    > mi się zechce lecieć gdzieś.

    Zmień "zechce lecieć gdzieś" na "muszę szybko wracać do domu/firmy". Albo
    lądujesz w drogim hotelu w mieście gdzie masz się spotkać z klientem
    i okazuje się że owszem, pokrywają koszty - ale później. A tu trzeba
    zapłacić 500zł/noc...

    > czyli?

    Np. citi ;) Choć mnie ostatnio wkurzyli, fakt...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944