  • Data: 2009-07-21 21:37:55
    Temat: Re: KOCHANE PAŃSTWO NAPĘDZA KASĘ BANKOM
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 23:02
    (autor Jacek Osiecki
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@t...ceti.pl>):

    > Jest o tyle nielogiczne, że w pewnych warunkach nagle "znikają pieniądze"
    > - saldo konta jest niższe o przelewaną kwotę, a w historii (tej po
    > kliknięciu w saldo konta) nie widać transakcji która to saldo zmniejszyła.
    > Tylko do tego piję - niespecjalnie logiczne...

    E? Jak masz przelew przyszły to nie znikają. Nieraz nadawalem przelewy
    przyszłe mając 0zł na koncie. Znikające pieniądze to są blokady z karty,
    też widoczne na osobnym zestawieniu.

    > http://matipl.pl/2008/07/10/mbank-zmiany-w-systemie-
    transakcyjnym/

    No to rok temu... Może...

    > "...ważną informacją jest możliwość eksportowania historii operacji na
    > rachunku. I do tego aż w 3 formatach: PDF, CSV oraz HTML."
    > Czyli 9 miesięcy, więc kilka miesięcy :)

    jakie 9? Mamy już prawie sierpień 2009, więc 13 miesięcy.

    > Żeby udowodnić że zapłaciłeś?

    No to niech zajrzy na swoje konto. To jest dopiero ostatecznym dowodem.

    > Już kilka razy trafiałem na beton
    > stwierdzający "bez pieczątki banku nie uznajemy",

    A przesłany link uznają?
    No i co z autoryzacją? Chcesz tak przelewy nagle wszystkim dowolnie
    udostępnić?

    > zaś ostatnio jeden bank
    > po dostarczeniu mbankowego "dowodu" przelewu podatku zażądał, bym się udał
    > do nich do oddziału i przy dyrektorze oddziału dokonał tego wydruku -
    > wtedy go uznają...

    No i słusznie. Bo te wszystkie potwierdzenia są warte tyle, co twoje słowo
    jedynie. Liczy się wpływ realny na moje konto. Mam ci wygenerować wydruk
    mbankowy, że zapłaciłem 1mln na Twoje konto? Chwila zabawy i jest. Teraz
    nieco trudniej, bo zlikwidowali warstwę HTML i od razu leci PDF. Ale też
    się da.

    > Jak instruktorem, to możesz zostać zaproszony na przeprowadzenie szkolenia
    > np. w jakimś sheratonie w Sztokholmie.

    Nie mam uprawnień na niepolskę. Poza tym, nie rupaj se jajec...

    > Kredytówki po prostu ułatwiają życie, pozwalając człowiekowi na to by się
    > nie przejmował finansami.

    Możliwe. Ja zupełnie tego nie czuję. Raczej mi się kojarzą z Bundym czy
    Adrianem Molem.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)