  • 1. Data: 2003-03-11 14:43:45
    Temat: KONTROLA SKARBOWA
    Od: a...@o...pl

    Czy ktoś może mi udzielić informacji na temat tego przez jak długi czas Urząd
    Skarbowy ma prawo do kontroli rocznego zeznania podatkowego i domagania się
    ewentualnej spłaty zaległego podatku. Słyszałam, że jest to 5 lat, tyle tylko,
    że nie bardzo wiem od jakiego momentu się to liczy. Pozdrawiam Aga

  • 2. Data: 2003-03-11 14:54:53
    Temat: Re: KONTROLA SKARBOWA
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tylko,
    > że nie bardzo wiem od jakiego momentu się to liczy. Pozdrawiam Aga

    dobre pytanie, mnie to tez ciekawi,
    ale cos sobie przypominam, ze chyba cos o tym czytalem...

    wiec jest to 5 lat liczone od roku nastepujacego po roku rozliczanym.
    ale reki uciac nie dam :)

  • 3. Data: 2003-03-11 15:26:01
    Od: "Agata" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale cos sobie przypominam, ze chyba cos o tym czytalem...
    >
    > wiec jest to 5 lat liczone od roku nastepujacego po roku rozliczanym.

    Czyli, że roku1997 już nie skontrolują
    Agata

  • 4. Data: 2003-03-11 17:43:09
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Agata chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Czyli, że roku1997 już nie skontrolują

    Tego to nie wiem,ale jeszcze mogą

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 5. Data: 2003-03-11 17:54:55
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 11-03-2003 16:26, Użytkownik Agata napisał:

    > Czyli, że roku1997 już nie skontrolują

    Skontroluja jak najbardziej, jeżeli przyjdzie im ochota.
    Bieg przedawnienia zaczyna się z końcem roku w którym postało
    zobowiazanie podatkowe, a zobowiazanie podatkowe powstało 30 kwietnia
    1998r bo taki był termin złozenia zaznania podatkowego za rok 1997.
    No i liczymy :
    1 1999
    2 2000
    3 2001
    4 2002
    5 2003

    A więc zeznanie za 1997 rok moga jeszcze skontrolowac 0 maja czas do
    końca tego roku

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-04-11 07:51:20
    Od: "castrol" <c...@p...gda.pl>

> [...]
    > ale reki uciac nie dam :)
    >
    > nie prawda do maja 5 lat jak nie bedziesz miał wsczetego postępowania
    jak ci je zaczną to mają następne piec lat
    Sam mam taki problem
    wiec wiem bo mmnie scigają