    From: "Rafal K" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KPiR a konto internetowe
    Date: Sat, 8 Jun 2002 13:20:08 +0200

    "Smart Group" <s...@w...pl> wrote in message
    news:adskj9$8oh$1@news.tpi.pl...
    > Dzien dobry,
    > mam takie pytanie zwiazane z kosztow i zyskow ( !!! ) z tytulu obslugi
    konta
    > internetowego firmowego.
    > Dzialalnosc prowadze od kwietnie i pierwsze ruch na koncie wystapily
    dopiero
    > w maju,
    Do ksiazki wpisujesz w maju (w ostatni dzien maja)

    > nie wiem teraz jak sobie poradzic z zaksiegowaniem miesiecznego
    > kosztu posiadania konta firmowego, oplat za dokonywane przelewy oraz jak
    > zaewidencjonowac naliczony % - smieszny bo 1,50zl, ale jednak :-)
    > Czy wystarczy wyciag miesieczny z konta? czy na podstawie wyciagu nalezy
    > zrobic DW?
    Robi sie to na 2 sposoby:
    1. Numerujesz wyciag (chyba ze ma numer np. 05/2002) i to jest numer dowodu
    ksiegowego (dowody oplat bankowych sa dowodami ksiegowymi)
    2. Robisz DW (w rozporzadzeniu nie pisza ze nie mozna) osobno dla kosztow i
    oplat. Jako numer dowodu ksiegowego wpisujesz numer DW.

    >i czy mozna zaksiegowac per saldo? tzn zyski-koszty? czy osobno
    > zyski i osobno koszty?
    Osobno oczywiscie. Odsetki jako dochod, oplaty jako koszt.

    Rafal