  • 1. Data: 2007-08-06 08:08:37
    Temat: KRUS a ZUS
    Od: "g...@g...pl" <g...@g...pl>

    Witam serdecznie.
    Prowadzę DG. Roczne pprzychody ok 35 tys.
    Przyszedł mi do głowy pomysł, aby przepisać na mnie trochę ziemi rolniczej
    od dziaków, oddać ja w niejawną dzierzawę i dzieki temu płacić KRUS zamisat
    ZUS.
    To w ogóle możliwe?
    Pozdr

  • 2. Data: 2007-08-06 08:59:32
    Temat: Re: KRUS a ZUS
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "g...@g...pl" <g...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:f96ku4$74a$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Przyszedł mi do głowy pomysł, aby przepisać na mnie trochę ziemi rolniczej
    > od dziaków, oddać ja w niejawną dzierzawę i dzieki temu płacić KRUS

    Jest możliwe, ale nie będziesz się wstydził, że okradasz rodzine, sąsiadów,
    bliźnich?

    --
    andrzej

  • 3. Data: 2007-08-06 09:12:38
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 06-08-2007 o 10:59:32 andrzej <u...@o...eu> napisał(a):

    > U?ytkownik "g...@g...pl" <g...@g...pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:f96ku4$74a$1@inews.gazeta.pl...

    > Jest mo?liwe, ale nie b?dziesz si? wstydzi?, ?e okradasz rodzine,
    > s?siadów,
    > bli 1/4 nich?

    Odda im po złotówce i będą kwita, a do przodu dalej będzie.

  • 4. Data: 2007-08-06 13:15:13
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "andrzej" <u...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Jest możliwe, ale nie będziesz się wstydził, że okradasz rodzine,
    > sąsiadów, bliźnich?

    Skoro to zgodne z prawem to nie ma mowy o kradzieży. A że prawo glupie...
    ale prawo (to działa w obie strony).

    JS

  • 5. Data: 2007-08-06 13:28:21
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 06-08-2007 o 15:15:13 ianus <U...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "andrzej" <u...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Skoro to zgodne z prawem to nie ma mowy o kradzieży. A że prawo
    > glupie... ale prawo (to działa w obie strony).

    Jak to fajnie jest: zmienić w słowniczku 'haracz' na 'podatek' i już jakiś
    ten świat bardziej przyjazny ;)

  • 6. Data: 2007-08-06 15:40:22
    Od: "quroek <q...@p...pl>" <q...@i...po>

    jesli zysk przekracza kwote wolna ustalona z gory okolo 2500 zl/ rok nalezy
    przejsc na zus

    pozdrpo

  • 7. Data: 2007-08-06 15:40:46
    Od: "quroek <q...@p...pl>" <q...@i...po>

    zysk w skali roku

  • 8. Data: 2007-08-06 18:11:22
    Od: <s...@a...pl>

    > Jest możliwe, ale nie będziesz się wstydził, że okradasz rodzine,
    > sąsiadów, bliźnich?

    A nie jest tak, że jak podlega obecnie pod ZUS, to nawet jak bedzie miał
    ziemię to musi płacić ZUS? A KRUS może płacić osoba która przez min. 3 lata
    opłacała KRUS przed prowadzeniem działalności. i moze go opłacać dalej przy
    założeniu ze podatek nie przekrczy jakiegos tam progu? Tak mi coś dzwoni w
    głowie, ale nie jestem pewien czy dobrze.

  • 9. Data: 2007-08-07 00:16:32
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "quroek <q...@p...pl>" <q...@i...po> napisał w wiadomości
    > jesli zysk przekracza kwote wolna ustalona z gory okolo 2500 zl/ rok
    > nalezy przejsc na zus

    czyzby rolnicy mieli w skali roku mniej zysku niz 2500 PLN????

    Belin

  • 10. Data: 2007-08-07 06:43:05
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Belin napisał:
    > Użytkownik "quroek <q...@p...pl>" <q...@i...po> napisał w wiadomości
    >
    > czyzby rolnicy mieli w skali roku mniej zysku niz 2500 PLN????

    Czy rolnicy musza prowadzic ksiegowosc?

    Bo cos mi sie wydaej, ze nie.

    Czyli...