  • Data: 2004-03-27 02:04:16
    Temat: Re: KUP 50%
    Od: "Kenny" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

    > A możesz wskazać gdzie tak wyczytałeś ??

    W archiwum google grup dyskusyjnych, mozliwe ze cos
    pokrecilem.

    > I program to jest wtedy co - razem z bibliotekami języka
    > czy bez ? No chyba nie chcesz powiedzieć że jak w programie
    > napisanym w C uzyłeś dajmy na to printf, to czy jest on *wyłącznie*
    > twoim dziełem ? I dalej drążąc, to czy definicja języka też
    > musi być twoja ? ;)

    dobre ;) , ja to widze tak ze program jest napisany w jakims jezyku
    z uzyciem jakichs bibliotak.
    I ten program (powiedzmy ze przesyla dokumenty) trzeba zmodyfikowac,
    dodajac do niego funkcje np. dodawania obrazkow do dokumentow. Takiej
    modyfikacji nie mozna uznac za program kozystajacy z bibiotek... wiec
    sytuacja
    jest inna.

    pozdrawiam