  • 1. Data: 2006-04-06 18:37:18
    Temat: KUP na ten rok
    Od: "seba" <i...@g...dmkhosting.com>

    Witajcie

    ile w tej chwili wynosza koszty uzyskania przychodu dla prowadzacych
    dzialalnosc?

    seba

  • 2. Data: 2006-04-06 18:39:51
    Temat: Re: KUP na ten rok
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    seba wrote:
    > Witajcie
    >
    > ile w tej chwili wynosza koszty uzyskania przychodu dla prowadzacych
    > dzialalnosc?

    To jakiś nowy pomysł rządowy?

  • 3. Data: 2006-04-06 18:41:47
    Od: "seba" <i...@g...dmkhosting.com>

    Nie no nie zartuje,czy KUP roznia sie dla prowadzacych dzialalnosc os KUP
    dla osob pracujacych,ile w tej chwili wynosza?

  • 4. Data: 2006-04-06 19:35:07
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    seba wrote:
    > Nie no nie zartuje,czy KUP roznia sie dla prowadzacych dzialalnosc os
    > KUP dla osob pracujacych,ile w tej chwili wynosza?

    Przeczytaj może art 22 i 23 pdof

  • 5. Data: 2006-04-06 21:24:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Apr 2006, seba wrote:

    > ile w tej chwili wynosza koszty uzyskania przychodu dla prowadzacych
    > dzialalnosc?

    No czekaj... mi się wątki tak poukładały, że mam podejrzenie że
    RÓWNIEŻ trollujesz :)
    Powiadasz że jak prowadzący np. sklep z obrotami 30 000 zł miesięcznie
    rozlicza podatki to w koszty może zaliczyć tylko pewną OKREŚLONĄ
    sumę, a od reszty obrotu płaci podatki, co ??
    ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 6. Data: 2006-04-07 05:57:26
    Od: "seba" <g...@o...pl>

    Przepraszam zle to ujalem,chodzi mi o kwote wolna od podatku

    seba