  • 1. Data: 2003-01-02 10:27:11
    Temat: Kadry-płace AGA 2000 - uwagi.
    Od: "JerryU" <j...@p...com.pl>

    Mam zamiar zakupić program płacowy AGA 2000 firmy Streamsoft do biura
    rachunkowego
    w wersji "full" bez ograniczeń ilości firm i pracowników.
    Użytkowników poproszę o opinie.

    JerryU

  • 2. Data: 2003-01-02 14:22:59
    Temat: Re: Kadry-płace AGA 2000 - uwagi.
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 2 Jan 2003 11:27:11 +0100, w <av148d$gtg$1@news.tpi.pl>, "JerryU"
    <j...@p...com.pl> napisał(-a):

    > Mam zamiar zakupić program płacowy AGA 2000 firmy Streamsoft do biura
    > rachunkowego
    > w wersji "full" bez ograniczeń ilo?ci firm i pracowników.
    > Użytkowników poproszę o opinie.

    Strasznie zjada zasoby w Win98.

    Mnie generalnie GUI nie odpowiadało, ale ma parę fajnych funkcji.

  • 3. Data: 2003-01-02 17:12:04
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    >Strasznie zjada zasoby w Win98.

    Jak niestety w zasadzie wszystkie programy pisane w Delphi. Poza tym --
    wycieków pamięci ani zasobów nie stwierdziłem, więc jedyny problem to
    taki, że w czasie pracy spada ich ilosć, co ogranicza możliwości
    uruchamiania kilku takich zasobożernych programów na raz. Ja w zeszłym
    roku pracowałem równocześnie na Ali i Ewie. W tym roku przesiadam się na
    program TGSoftu, ale produkty StreamSoftu też są dość ciekawe, choć
    mniej funkcjonalne nież TGSoft.

    >Mnie generalnie GUI nie odpowiadało, ale ma parę fajnych funkcji.

    Wcale się nie dziwię, gdyż GUI jest dość interesujące i czytelne, a Ty
    jesteś znany z nietypowego gustu w stosunku do interfejsów... :-)

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 4. Data: 2003-01-02 18:46:13
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 02 Jan 2003 18:12:04 +0100, w <av1rt8$24g$1@serwus.bnet.pl>,
    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Wcale się nie dziwię, gdyż GUI jest dość interesujące i czytelne, a Ty
    > jesteś znany z nietypowego gustu w stosunku do interfejsów... :-)

    Ja jestem znany raczej z bardzo typowego, w przeciwieństwie do Ciebie
    :).

  • 5. Data: 2003-01-03 00:17:30
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    >Ja jestem znany raczej z bardzo typowego, w przeciwieństwie do Ciebie
    >:).

    No nie wiem... Akurat produkty StreamSoftu nie mają przebajerzonego
    interfejsu i wydaje mi się, że w swojej prostocie są przyjazne i
    czytelne, także dla kompletnych lamerów. Porównując np. z TGSoftem, to
    SS wypada blado pod wzgledem funkcji, jednak z drugiej strony, jeśli
    ktoś tych funkcji nie wykorzysta, to prosty interfejs SS jest tutaj
    plusem. Zresztą -- zawsze są wersje DEMO i osoby zainteresowane mogą
    potestować. Ja osobiście polecam zarówno SS dla prostych zastosowań oraz
    TGSoft dla bardziej wymagających użytkowników, świadomych jednocześnie
    większego skomplikowania interfejsu.