  • 1. Data: 2004-07-26 09:09:22
    Temat: Kasa fiskalna jaka kupic ? opinie
    Od: ".....Tester....." <s...@...ca>

    Posiadam aktualnie kase fiskalna SHARP ER 455 (juz jest zlikwidowana)
    (ale nie jestem z niej zadowolony) czy ktos mzoe mi polecic jakas kase

    sklep obuwniczy terminal platniczy na karty
    ilosc grup towarowych min 30 latwa obsluga

    czekam na opinie i propozycje co najlepiej kupic potzrebuje 2 sztuki

  • 2. Data: 2004-07-26 09:48:48
    Temat: Re: Kasa fiskalna jaka kupic ? opinie
    Od: "Piotrek" <p...@n...org>

    > sklep obuwniczy terminal platniczy na karty
    > ilosc grup towarowych min 30 latwa obsluga
    >
    > czekam na opinie i propozycje co najlepiej kupic potzrebuje 2 sztuki

    IMHO Elzab Jota - mała, prosta w obsłudze i programowaniu, wygląda dosyć
    solidnie z zewnątrz i w środku, wyświetlacz alfanumeryczny.

    Pozdr,
    Piotrek.

  • 3. Data: 2004-07-26 10:08:32
    Od: Dariusz Domagała <biuro(no_spam)@intersoft.net.pl>

    Optimus FRIGO II/II+

    Darek

  • 4. Data: 2004-07-26 10:10:39
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Piotrek pisze:

    > IMHO Elzab Jota - mała, prosta w obsłudze i programowaniu, wygląda dosyć
    > solidnie z zewnątrz i w środku, wyświetlacz alfanumeryczny.
    >
    > Pozdr,
    > Piotrek.

    Ja bym radzil zapytac serwisantow z ktorymi maja najmniej klopotow..

    A pzoa tym wybieram najtansze....

    i o dziwo dzialaja..dobrze..

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-07-26 15:01:24
    Od: "Ireneusz Makowski" <imaks'delete'@plusnet.pl>

    Użytkownik ".....Tester....." <s...@...ca> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > sklep obuwniczy terminal platniczy na karty
    > ilosc grup towarowych min 30 latwa obsluga

    Uscislijmy. min 30 grup czy min 30 PLU, bo jest to dosc istotne.

    Pozdro,

    Irek Makowski.

  • 6. Data: 2004-07-26 19:30:10
    Od: "Szauek" <l...@w...pl>

    > Uscislijmy. min 30 grup czy min 30 PLU, bo jest to dosc istotne.
    O wlasnie tez o to chcialem przed chwilka zapytac.
    Jestem akurat serwisantem co prawda tylko apollo (czyli apollo casio
    samsungi i reszta) i posnet.
    Moge cos polecic ale na priv (i to szczerze) bo lubie reklam na usenecie.
    Lukasz