  • 1. Data: 2004-01-21 07:50:16
    Temat: Kiedy po nowy NIP
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    Witam,

    Zdaje się, że aby dokonywać transakcji wewnątrzwspólnotowych potrzebny jest
    nowy NIP rozpoczynający się od liter PL i 10 znaków. Czy ktoś z szanownych
    forumowiczów posiada już coś takiego czy dopiero po nowelizacji VAT ?

    Pzdr
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-01-21 08:10:44
    Temat: Re: Kiedy po nowy NIP
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Gdzie to wyczytałeś podaj jakieś źródło to może się doczytamy kiedy i kto ma
    zmienić ten NIP, a jeśli nie będzie się wystawiało faktur po granice RP to
    też trzeba zmienić NIP ?
    TH

  • 3. Data: 2004-01-21 08:33:01
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    Poinformował mnie mój kontrahent z zagranicy. Do czasu wejścia do UE
    traktują dostawy do Polski jako export. Po wejściu do UE jako dostawy
    wewnątrzwspólnotowe i potrzebują nasz NIP.

  • 4. Data: 2004-01-21 09:22:51
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    wojtaszek wrote:

> [...]
    > jest nowy NIP rozpoczynający się od liter PL i 10 znaków. Czy ktoś z
    > szanownych forumowiczów posiada już coś takiego czy dopiero po nowelizacji

    No ale NIP ma 10 znakow - prawda ?

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-01-21 13:07:00
    Od: "buchalter" <b...@p...pl>

> [...]
    > nowy NIP rozpoczynający się od liter PL i 10 znaków. Czy ktoś z szanownych
    > forumowiczów posiada już coś takiego czy dopiero po nowelizacji VAT ?

    NIP zostaje ten sam, dodajesz z przodu PL.

    --
    Wiesiek

  • 6. Data: 2004-01-22 16:04:14
    Od: "daryusz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    buchalter napisał:

    > NIP zostaje ten sam, dodajesz z przodu PL.

    tylko nie rób tego sam