  • Data: 2016-07-13 11:47:57
    Temat: Re: Klient nie chce odesłać faktury-korekty
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Jul 2016 11:17:00 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >Czyli jak już się wręczyło fakturę, to tylko korekta, a nie anulacja.
    W praktyce miałem kilka sytuacji kiedy wysłałem pocztą fakturę za
    usługę i Klient jej nie opłacił, odesłał z powrotem i zrezygnował z
    realizacji usługi przed jej rozpoczęciem. Oryginał faktury był
    podpięty pod kopię wraz z informacją (nie pamiętam dokładnie)
    "anulowano". Kontrola US CIT+VAT nie przyczepiła się.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl