  • Data: 2016-07-13 11:51:43
    Temat: Re: Klient nie chce odesłać faktury-korekty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-13 o 11:47, WAM pisze:

    > W praktyce miałem kilka sytuacji kiedy wysłałem pocztą fakturę za
    > usługę i Klient jej nie opłacił, odesłał z powrotem i zrezygnował z
    > realizacji usługi przed jej rozpoczęciem. Oryginał faktury był
    > podpięty pod kopię wraz z informacją (nie pamiętam dokładnie)
    > "anulowano". Kontrola US CIT+VAT nie przyczepiła się.

    A wiedziała, że faktura była u klienta?
    Jak nie wiedziała, to się nie czepiała.
    Jak wiedziała, to się mogła nie czepiać, bo po co robić sztuczne problemy.
    Ale jakby przyszli nie na kontrolę, tylko szukać haków, to mieliby punkt
    zaczepienia, jeśli jakiś przedsiębiorca słucha ludzi takiej podejrzanej
    proweniencji jak Kviat ;)

    --
    Liwiusz