eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient nie odebrał towaru - co z paragonem? › Re: Klient nie odebra? towaru - co z paragonem?
  • From: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    References: <s...@s...zagle.org.pl>
    <o...@u...mshome.net>
    <s...@s...zagle.org.pl>
    <eqff3q$rqk$1@inews.gazeta.pl> <eqft8m$6h4$1@news.onet.pl>
    <eqftdl$pb2$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Klient nie odebra? towaru - co z paragonem?
    Date: Fri, 9 Feb 2007 10:56:55 +0100
    Lines: 23
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    NNTP-Posting-Host: 81.190.212.104
    Message-ID: <45cc4567$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1171015015 81.190.212.104 (9 Feb 2007 10:56:55 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: m...@s...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!nf1.ip
    artners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:177529
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    >>> robisz korekte paragonu - do niej podpinasz oryginał - księgujesz jak
    >>> korekte faktury
    >>
    >> A jest taka funkcja w kasie fiskalnej, bo jakos nie kojarzę....
    >
    > bo nie ma - a gdzieś napisałem, że to sie robi na kasie ? :) robi sie tak
    > samo jak z fakturą korygującą

    Moim zdaniem - nie.
    W linku, który podałem wyżej, wyraźnie napisano, że powinno się zaprowadzić
    osobny zeszyt zwrotów i każdorazowo opisać powody i okoliczności takiego
    zwrotu, tak by US nie miał powodów się czepiać. Czyli technicznie - koryguje
    się np. w KPiR i rejestrze VAT, ale taki zeszyt zwrotów jest niezbędny - dla
    własnego bezpieczeństwa na wypadek kontroli.
    W przeciwnym wypadku zbyt łatwo byłoby korygować paragony, np. takie, które
    klient zostawił w sklepie, bo zapomniał go zabrać lub mu się nie chciało
    takiego paragonu podnieść z lady.

    EWa


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1