eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient wypowiedział umowę i nic... › Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
  • Data: 2006-04-12 06:23:28
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jan Werbiński napisał(a):

    > Jak to traktować?
    > - kontynuacja usług, wystawić faktury wg cen dotychczasowych i żądać
    > zapłaty na podstawie tego, że faktycznie używał,

    brak podstawy do wystawienia faktury

    > - wystawić faktury za używanie bez umowy (jest taka pozycja w cenniku -
    > 2x większy abonament),

    to tylko znaczy, że Twój cennik jest niezgodny z PT

    > - nieuprawnione korzystanie z sieci - art 267 kk
    >
    Włamał się? Na czyjeś hasło? Bo przecież jego konto skasowałeś ;-)

    Wezwać do zwrotu sprzętu, jeżeli przewidziałeś coś takiego to kara
    umowna za brak zwrotu. Dalej (to też zalezy od tego, co masz w
    regulaminach) może być zabór mienia i inne takie


    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1