eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient wypowiedział umowę i nic... › Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
  • Data: 2006-04-12 22:08:00
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    R2r napisał(a):


    >>> Jak fakt wykonania usługi ma się do konieczności zapłaty?
    >>
    >> Niezamawianej?
    >> Nijak.
    > No właśnie. Tak mi się skojarzyło z oferowaną i naliczaną klientom (choć
    > nie zamawianą przez nich) usługą świadczoną swego czasu przez Polkomtel.
    > Chodzi mi o tzw. "monitorowanie rozliczeń" polegające na wysyłaniu po 7
    > dniach od upływu terminu płatności SMSa z informacją o tym upływie i
    > dopisywaniu do kolejnej faktury ok. 4 zł + VAT (ustawowe odsetki za 7
    > dni osiągnęłyby taką wartość od kwoty kilku tysięcy zł - mało kto płaci
    > tak wysokie rachunki). Zdaje się, że oferujący tę usługę wbrew woli
    > klientów musiał sie wycofać z jej świadczenia, prawda?
    >

    W zasadzie nie ze świadczenia, a z pobierania pieniędzy za jej
    "świadczenie".

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1