    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kłopot z PIT11
    Date: Wed, 28 Jan 2004 13:59:50 +0100

    Użytkownik Renia napisał:

    > Wypełniajac PIT 11 zatrzymałam się przy polu 37.Pracownik jest
    > zatrudniony na pół etatu.Wynagrodzenie miesięczne brutto 640.Koszt
    > uzyskania przychodu 124,95 ,emeryt
    > 62,46,rent.-41,60,chorob-15,68,potrącona zal.na pod dochod-30,88,
    > tyle samo składka na ubezp.zdrowotne.Należna zaliczka na pod
    > dochodowy-0.Co mam wpisac wobec tego na PIT 11?Ile tej
    > zaliczki?Dodam,ze firma jest malutka, więcn staramy się dawać sobie
    > radę sami,stąd mój problem z tym PIT-em.A czas goni...Czy mógłby mi
    > ktos pomóc?Będę b.wdzięczna.

    PIT-11 ma być, upraszczając, "kompilacją" list płac.
    Wpisujesz to co faktycznie naliczałas, odliczałaś, obrałaś itp.
    Jak nie było na listach płac podatku co skąd ma sie wziąć na PIT-11?
    Na PIT 11 wisuje sie zaliczki faktycznie pobrane czyli te po odliczeniu
    zdrowotnego (ty masz tam tylko zaliczkę naliczną, całą zjadło zdrowotne).
    Kwota podatku na PIT-11 to kwota którą pracownik przy obliczaniu zeznaia
    rocznego bierze jako faktycznie zapłacona do US. Nie mozna tam wpisac
    nic ponad to co należalo sie Urzędowi w ramach zaliczek.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl