  • 1. Data: 2011-04-26 10:45:47
    Temat: Kod tytułu ubezpieczenia po przejściu na zawieszenie
    Od: Paweł Szostek <m...@g...com>

    Normalnie mam kod tytułu ubezpieczenia "05 70 0 0". Czy po przejściu
    na zawieszenie działalności, nadal będę miał taki sam kod?

  • 2. Data: 2011-04-26 11:38:23
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 26-04-2011 12:45, Paweł Szostek pisze:
    > Normalnie mam kod tytułu ubezpieczenia "05 70 0 0". Czy po przejściu
    > na zawieszenie działalności, nadal będę miał taki sam kod?

    A po co kod w czasie zawieszenia?

    P.S.
    Pamietaj, ze okres 2 lat malego zusu biegnie dalej mimo zaiweszenia.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-04-26 12:30:42
    Od: Paweł Szostek <m...@g...com>

    On 26 Kwi, 13:38, elephanto <e...@c...it.gmail.com> wrote:

    > A po co kod w czasie zawieszenia?
    >
    > P.S.
    > Pamietaj, ze okres 2 lat malego zusu biegnie dalej mimo zaiweszenia.
    >
    > --
    > Adam

    Powiedzmy, że przedsiębiorca zawiesił działalność.
    Kiedy okres zawieszenie zbliżał się ku końcowi, postanowił
    że już jej nie wznowi, tylko ostatecznie zlikwiduje.
    Aby to zrobić złożył m.in. ZWUA i (być może) ZWPA do ZUS,
    a na tych drukach właśnie trzeba podać kod tytułu ubezpieczenia.

  • 4. Data: 2011-04-26 12:34:41
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 26-04-2011 14:30, Paweł Szostek pisze:

> [...]
    > Aby to zrobić złożył m.in. ZWUA i (być może) ZWPA do ZUS,
    > a na tych drukach właśnie trzeba podać kod tytułu ubezpieczenia.

    Podaje się zawsze taki, pod jakim ostatnio płatnik/ubezpieczony figurował.
    Nie możne zarejestrować się z jednym a wyrejestrować z innym.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2011-04-26 12:36:40
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

> [...]
    > Aby to zrobić złożył m.in. ZWUA i (być może) ZWPA do ZUS,
    > a na tych drukach właśnie trzeba podać kod tytułu ubezpieczenia.

    ZWPA pojdzie z automatu, kiedy zostaniesz wykreslony z ewidencji.
    Kody zostaja takie, jakie byly na ostatnim skladanym ZUA.

    --
    Adam