  • Data: 2018-05-22 19:00:58
    Temat: Re: Kolejna okazja do wyboru zwolnienia z VAT
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-22 o 14:40, Pete pisze:

> [...]
    >>> http://www.rp.pl/VAT/305149992-Split-payment-od-1-li
    pca-2018-na-czym-polega-mechanizm-podzielonej-platno
    sci.html

    > Nie, bo jeśli mam na subkoncie VAT kasę, to zapłacę split payment.
    > Wtedy zapłacę o VAT mniej ze swoich środków

    Ale chodzi mi o sytuację, kiedy takie zachowanie spowoduje, że już nie
    kupisz
    na takich samych warunkach, więc mimo tego, że jest Ci wygodniej przelać VAT
    z rachunku VAT, to zastosujesz się do prośby klienta.