  • Data: 2018-05-24 14:37:28
    Temat: Re: Kolejna okazja do wyboru zwolnienia z VAT
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:pe53jq$9mt$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018-05-24 o 01:48, J.F. pisze:

    >Ja bym tak nie uznał.

    Do platnosci nie doszlo ... o ile pieniadze wrocily na konto.
    Ale kto jest temu winien ?
    Wiec kto ponosi odpowiedzialnosc za opoznienia, albo kto sie powinien
    starac o przelew na wlasciwe konto ?

    A potem jeszcze (rzekomy) dluznik pokazuje dowod dokonania przelewu z
    banku ... i ciekaw jestem czy te banki takie madre, ze pojawi sie
    odpowiedni status ... bo wydaje mi sie, ze mozna wydrukowac zaraz po
    zleceniu, i masz "dowod wplaty" :-)
    W sadzie bym sie tym nie podpieral, ale na bezczelnego ... sady chyba
    wieksza bezczelnosc zbywaly, czy same stosowaly :-)

    J.