  • Data: 2019-07-28 19:59:44
    Temat: Re: Koniec bezpłatnej mKsięgowości
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > '05' <-- wpisuję ręcznie
    > '123/V' <-- '123' wpisuję, ale '/V' dodaje Excel (lub Libre) w tym
    > samym (w jednym) poletku, nie '123' w jednym, '/' w kolejnym i 'V' w
    > następnym.
    >
    > Jakoś mimo nauki -- nie umiem.
    >
    > '17 maja 2019 r.' <-- '17' wpisuję ręcznie, ale 'maja 2019 r.'
    > dopisuje Libre/Excel

    > ----------------------
    > ----------------------
    > ----------------------

    > ----------------------
    > ----------------------
    > ----------------------

> [...]

    Nie wiem skad ci sie takie kwiatki biora. Moze masz coś z formatami
    komórek pomieszane?

    Ja robie tak, ze jak chce wpisac cos co ma byc takie jak wpisze i kropka
    to poprzedzam to znakiem apostrofu ' i nic excel nie zmieni.
    Ja maja byc liczby to mozesz ustawic prosty format liczbony, jak daty w
    jakiejs postaci pokazywane to ustawic format daty.

    Przykładowo jakis geniusz wymyslił sobie w MF ze jednym z pol w jpk jest
    jakis format który na ten moment to 1-1
    I teraz zeby to wpisac do excela to trzeba wpisac '1-1 ale jak zapiszesz
    do csv i ponownie otworzysz to znowu bedzie zle i trzeba zmieniac za
    kazdym razem przy edycji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki