  • Data: 2019-07-31 00:36:00
    Temat: Re: Koniec bezpłatnej mKsięgowości
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Moja propozycja - napiszp ytanie zrozumiale, zwiezle
    > bez setki wtracen i ozdobników. Jeżeli pytasz
    > o konkretny arkusz excela to moze daj do niego
    > linka.

    Być może pogadamy, gdy wytrzeźwiejesz. ;)

    U mnie jest zero wtrąceń.
    I piszę raczej zrozumiale (czego nie powiem
    o Tobie z Twoim 'napiszp ytanie zwiezle' itp.)
    ale aby mnie zrozumieć, trzeba przeczytać to,
    co napisałem.

    Jak dać linka do czegoś, co nie
    istnieje? -- co chcę dopiero napisać?

    Nie przejmuj się -- nie liczyłem na Twą pomoc. ;)

    Gdy wytrzeźwiejesz i zechcesz czytać -- będziesz
    mógł przeczytać to, co napisałem.

    --