  • Data: 2011-08-07 17:01:30
    Temat: Re: Kontrakt samozatrudnionego z jego spółką
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marian Paździoch wrote:

    > To jak już o tym dyskutujemy to może coś podpowiesz? :) Oprócz dobrze
    > znanych metod jak np. wynajem nieruchomości co jest ograniczone do
    > pewnej kwoty.

    Inne też są dobrze znane. Nie chce mi się wszystkiego sprawdzać, ale w końcu
    jest możliwość bezzusowej nawet umowy o sprawowanie zarządu,
    a jeśli jest jeszcze działalność, to w ogóle
    nie ma problemu.
    W sumie, to w rzeczywistości chęć przejścia na "o.o." widać
    jak już rozmiary działalności wymagają jakiegoś uregulowanego sposobu
    zarządzania, kontroli czy finasowania. A na grupach i w sieci ogólnie,
    to tylko w celu optymalizacji podatkowej i ucieczki od odpowiedzialnosoci
    :-)